Home
Foto's
Kenia-Uganda 2007
Foto's deze reis
Dag 18
Dag 19
Dag 20
Dag 21
Dag 22
Dag 23
Dag 24

Vrijdag 9 februari 2007 Kampala -> Entebbe.

We hoeven niet vroeg op dus we doen rustig aan en gaan om 08:30 uur ontbijten. Lelei komt ons rond 10:0 uur ophalen. Na het ontbijt onze spullen verzamelt en naar beneden gebracht. Bas komt ook en voelt zich nog steeds beroerd. Hij gaat dan ook met Suzie naar de dokter. Wij gaan met Lelei naar Entebbe, onderweg stoppen we nog bij een trommel winkeltje en komen dan rond 12:00 uur aan bij Sofia’s Motel in Entebbe. Hier hebben we 2 dag kamers (mannen en vrouwen) en 1 kamer voor Ingrid en Charlotte die niet met ons mee terug reizen. We horen va Lelei dat Bas onderweg is met Suzie en malaria heeft. We besluiten wat te eten en drinken te bestellen met zijn allen en dan afscheid te nemen van Suzie en Lelei. Als Suzie met Bas arriveert, kunnen we gaan eten, Lelei regelt nog wat extra pillen voor Bas. Bas wil niets eten, en dat geeft problemen met zijn medicijnen, die hij dan ook prompt uitspuugt. Na het eten valt de groep in tweeën uiteen. Wij gaan zwemmen bij een naburig hotel. Om daar binnen te mogen moeten we door een metaal detector en je tas word gecontroleerd. Wij (Ton, Carla, Linda en Manon) brengen de middag relaxend en zwemmend door.

Om ca 17:00 uur gaan we terug om ons aan te kleden en te eten voordat we vertrekken naar het vliegveld. Tijdens het eten blijkt het helemaal niet goed te gaan met Bas, hij is uit bed gekomen maar kan niet goed lopen. Charlotte gaat met hem praten, zo kan hij niet vliegen. Uiteindelijk wordt besloten om hem naar het ziekenhuis te brengen, Ingrid en Charlotte regelen dit. Ook brengen zij Sawadee op de hoogte. Zij gaan morgen pas naar huis, wij kunnen niet wachten wij worden om 20:00 uur opgehaald om naar het vliegveld gebracht te worden. Iedereen is een beetje in de war doordat Bas zo ziek is en naar het ziekenhuis moet. We vertrekken op tijd uit Entebbe met het vliegtuig en na een rustige vlucht komen we ’s morgens vroeg op schiphol aan.