Home
Foto's
Malawi - Zambia - Tanzania 2005

Foto's deze reis
Dag 22
Dag 23
Dag 24
Dag 25
Dag 26
Dag 27
Dag 28
Dag 29

Dag 23

Dinsdag 11 oktober 2005 Mbega campsite.

Vandaag is een reisdag We vertrekken om 08:10 na het ontbijt in het restaurant. Het rijden valt niet mee, zeer slechte wegen en dat 5 uur lang. Om 12:00 uur lunch, het lunchpakket doet het goed, een kippenpoot, een sandwich aangevuld met een appel en een schijf ananas. Dan weer verder, de weg wordt beter en uiteindelijk een mooie asfalt weg. Dan rond 15:00 uur doemt de Indische oceaan op we zijn dan ook bijna ter plaatse. We slapen in een hut op palen, beneden het toilet en boven slapen en een balkon met een hangmat.

De rest van de middag zitten we op het strand, heerlijk die warme oceaan. Het ressort heet Kipepeo village.

’s Avonds genieten we van een visbuffet en daarna gaan we naar een bar genaamd Mikady beach om afscheid van Skenky te nemen.

We drinken en praten daar wat en gaan met de taxi terug naar Kipepeo village.

Een rare dag met veel emoties. Skenky ziet zijn vriendin weer en teven nadert het afscheid van Kanel (kok) en Skenky. De sfeer is onwezenlijk, tijdens het visbuffet maakt Jeen een mooie speach voor Kanel en Skenky prefereert de speach van Hanneke. Eindelijk kan hij haar dan zoenen!! In de bar na het eten (we zijn er met de taxi heengegaan) hangt raar volk rond. Niet het soort voor onze groep. Skenky is ook zeer onrustig. Hij krijgt niemand mee om een emmertje slush puppy met nodige alcohol in een recordtijd op te slurpen. Zijn vriendin runt de zaak en komt uit Nieuw Zeeland. Het is een leuk mollig ding en erg druk. We gaan snel weer naar huis en lekker onder de klamboe bij het ruisen van de Indische oceaan.