Home
Foto's
Malawi - Zambia - Tanzania 2005

Foto's deze reis
Dag 22
Dag 23
Dag 24
Dag 25
Dag 26
Dag 27
Dag 28
Dag 29

Dag 25

Donderdag 13 oktober 2005 Mafia eiland.

Na een niet zo’n goede nachtrust, vroeg wakker uit gewoonte. Even voor de kamer gezeten en van het uitzicht genoten. Na een relaxed ontbijt maken we ons op voor een snorkel tochtje. We vertrekken van het strand met een dhow, deze brengt ons in 40 minuten naar een paar rotsblokken aan het rif. Hier kunnen we een uurtje snorkelen. Het is heel mooi diverse soorten koralen en veel vissen.

Na een uurtje gaan we weer terug. En we worden opgewacht met de vraag hoe het was. Na even gepraat te hebben zijn we terug gegaan naar de kamer om het zout van ons te spoelen en ons gereed te maken voor de lunch. Lunch gebruikt in het restaurant van het ressort en daarna lekker op het strand gaan genieten van het mooie weer en de omgeving. Siska in een kokospalm laten klimmen daarna geprobeerd of Carla het wilde doen maar dat lukte niet erg. Om 17:30 uur rustig naar onze kamer om wat te relaxen voordat we aan het diner gaan.

Het diner wordt buiten geserveerd. Het is een lopend buffet met Swahili eten. We worden begeleid door een Swahili dans en zanggroepje. De muziek is erg eentonig maar het dansen is een lust voor het oog. De subtiele heupbewegingen zijn fantastisch. Na het eten druppelt de tafel leeg. We praten op het laatst nog wat met Erik (van Corien)  en gaan om ± 22:30 naar bed.